Bemiddeld terrazzo.nl bij klachten?

 

Terrazzo.nl is volledig onafhankelijk van welk bedrijf of organisatie dan ook. Terrazzo.nl kan en wil daarom op geen enkele wijze betrokken worden bij een geschil. In de tussen u en het bedrijf overeengekomen leveringsvoorwaarden kunt u vinden op welke wijze klachtenafhandeling geregeld is.

 

Het kan gebeuren dat u niet tevreden bent over een bedrijf of product. Dan moet u met het bedrijf in kwestie tot een oplossing komen. Het blijft mensenwerk. Wacht hier niet te lang mee maar maak uw grief direct of bij oplevering duidelijk kenbaar. Schrijf het desnoods op, dan vergeet u niks en is het voor het bedrijf ook duidelijk. Maak een kopie voor het bedrijf en laat ze een handtekening zetten voor ontvangst.

 

N.B. Probeer er met het bedrijf zelf uit te komen, wordt niet boos en vraag desnoods gezamelijk iemand anders, of een mediator, om te bemiddelen. In het uiterste geval kunt u de zaak voorleggen aan de Geschillencommissie of de Rechtbank. Dat lijkt in eerste instantie misschien aantrekkelijker maar dit zijn tijdrovende procedures en voor een leek emotioneel zeer belastend waarbij het maar de vraag is of u hier tevreden op terug kijkt.

 

terug naar FAQ